گارانتی

محصولات عرضه شده شرکت زینوکس،بعنوان محصولات استاندارد ، توسط سازندگان مربوطه بر مبنای روش RTB (بازگشت به پایه) در مراکز خدماتی شرکت زینوکس گارانتی شده اند.
در صورت وجود نقص در هریک از قطعات محصولات سخت افزاری چه از نظر مواد اولیه و چه از نظر کار در کارکرد عادی ، این محصولات تنها طبق دامنه پوشش و شرایط گارانتی که توسط سازنده این محصولات ارائه شده ، تعمیر یا تعویض می گردند، مشروط بر آنکه هیچ تغییر و تبدیل غیر مجاز در محصول یا سیستمی که محصول مذکور قسمتی ار آن را تشکیل می دهد ایجاد نشده باشد. شرکت زینوکس بابت هزینه کار یا دیگر هزینه های وارده بواسطه تعمیر یا تعویض خارج از گارانتی ، یا محصولاتی که دچار آسیب فیزیکی شده اند، مسئولیتی را نمی پذیرد.
شرکت زینوکس ارائه خدمات با مهارت و دقت لازم و به شیوه صحیح و استادانه را تضمین می نماید.

شرایط خارج از گارانتی

دستکاري و مخدوش شدن هولوگرام و علائم شناسايي دستگاه ، مانند شماره سريال دستگاه ، سريال گارانتي ، برچسب سرويس سازنده (Service Tag) يا ساير علائم مندرج بر روي دستگاه يا کارت گارانتي، به گونه‌اي که مانع از احراز هويت و شناسايي دستگاه تحت ضمانت يا موجب تشکيک در اصالت آن ‌باشد، موجب ابطال ضمانت دستگاه است.
دستکاري سخت‌افزاري دستگاه، تحت هر عنوان توسط افراد غيرمجاز موجب ابطال ضمانت دستگاه خواهد شد.
خرابي ناشي از ضربه، شکستگي، تغيير فرم ظاهري، استفاده از ولتاژ نامناسب، آتش‌سوزي، آبديدگي و نفوذ مايعات، شوک الکتريکي، حوادث طبيعي، کار در محيط‌ هاي آلوده به گرد و غبار بسيار زياد يا رطوبت منجر به زنگ‌زدگي، اکسيداسيون يا تجمع قطرات آب روي قطعات، و همچنين خرابي ناشي از استفاده و اتصال به دستگاه‌ها و لوازم جانبي غيراصلي مشمول خدمات گارانتی نمیشود.
در صورتي که قطعات قابل تعويض توسط کاربر مانند باتري، حافظه (RAM) و هارد‌ديسک، بدون باز شدن محفظه اصلي دستگاه تعويض شده باشند، اين قطعات تعويض شده مشمول ضمانت نخواهند بود و اگر در حين تعويض اين قطعات به اجزاي ديگر دستگاه صدمه وارد شده باشد، ضمانت کل دستگاه باطل خواهد شد. تشخيص اين امر بر عهده کارشناسان شرکت زینوکس است.
مسئوليت شرکت زینوکس، محدود به برطرف کردن اشکالات سخت‌افزاري دستگاه تحت پوشش ضمانت است. خدمات نرم‌افزاري اعم از توليد يا کپي يا نصب ریکاوری سی دی / دی وی دی، نصب و ارتقاء سيستم عامل، درايورها، نرم‌افزارهاي کاربردي، ويروس‌زدايي، بازيابي رمز عبور، تهيه پشتيبان از فايلهاي مورد نياز، مراقبت نرم‌افزاري، رفع ايراداتي که ريشه در مشکلات نرم‌افزاري دارد و ساير خدمات نرم‌افزاري اساساً مربوط به کاربر است و کلاً جزو تعهدات شرکت در اين ضمانت‌نامه نيست. در صورتي که به منظور تکميل مراحل تعميرات نياز به انجام هر يک از موارد فوق‌الذکر باشد، هزينه آنها بر عهده خريدار خواهد بود.

نکات ضروری

گارانتی تمامی پاور بانک ها به مدت ۱سال از تاریخ شروع گارانتی مندرج برروی کارت گارانتی محاسبه می گردد.
تعداد محدودي پيکسل هميشه خاموش يا هميشه روشن يا روشن بصورت ناقص در صفحه نمايشگر، به عنوان «نقص مجاز توليد» تلقي شده و خرابي مشمول گارانتي محسوب نمي‌شود
حمل دستگاه خراب به مرکز خدمات پس از فروش تحويل گرفتن آن بر عهده دارنده دستگاه بوده و در صورت ارسال از طريق پست يا باربري، مسؤوليت صدمات احتمالي در حين حمل با خريدار است.

شرایط گارانتی پاور بانک های شرکت زینوکس

گارانتی دستگاه: یک سال
گارانتی تعویض بدون علت: ۶ ماه
در صورتیکه قطعه تعویضی به علت قدیمی بودن موجود نباشد شرکت زینوکس می تواند قطعه مورد نظر را با دریافت ما به التفاوت Upgrade   نماید
در صورت عدم امکان تعمیر و یا طولانی شدن فرایند تهیه لوازم یدکی بیشتر از یک ماه، قطعه مذکور تعویض خواهد شد.

دستور العمل در خصوص ارائه دستگاه جایگزین

چنانچه زمان انجام خدمات بيش از دو هفته به درازا بيانجامد، مشتری  مي‌تواند تقاضاي دريافت دستگاه جايگزين موقت نمايد. در اين صورت، دستگاهي بطور موقت و به صورت امانت در اختيار ایشان  قرار خواهد گرفت.

پشتیبانی محصول

میانگین زمان تعمیرات در دوره گارانتی ۱ هفته بوده و محصولات زینوکس شامل ۱ سال خدمات پشتیبانی پس از اتمام دوره گارانتی میباشد.

حوادث غیر مترقبه

محصول تمامی مشتریان که نزد شرکت به امانت گذارده شده در صورت از بین رفتن در حوادث غیر مترقبه از قبیل سیل و زلزله و … ، کل مبلغ مربوطه جهت جلب رضایت مشتری به وی پرداخت می گردد و یا دستگاه نو با مدل مشابه تهیه و ارائه خواهد شد.
در صورتیکه بروز حوادث غیرمترقبه مانند سیل یا زلزله و یا آتش سوزی و تحریم باعث طولانی شدن زمان تعمیرات گردد، زمان مذکور به صورت روز شمار به مدت گارانتی آن اضافه می شوذ.
درصورتیکه ارائه دستگاه جایگزین امکانپذیر نباشد به ازای هر هفته دیرکرد در ارائه تحویل کالای تعمیرشده، یک ماه به مدت زمان گارانتی محصول اضافه خواهد شد.

توجه

کلیه هزینه های ارسال و دریافت دستگاه ها از تمامی شهرستان ها به مرکز خدمات و بالعکس از طریق نمایندگی خدمات بر عهده ی این شرکت می باشد و هیج مبلغی از مشتریان به عنوان هزینه ی حمل دریافت نمی گردد.