تحویل کالای خریداری شده، به سراسر ایران بصورت رایگان انجام می پذیرد

 

اطلاع رسانی

شما در صورتی که ساکن تهران و یا ارومیه باشید، ۳ ساعت الی ۱ روز بعد از ثبت سفارش خود، پیامکی از واحد ارسال کالای زینوکس دریافت خواهید کرد تا از تحویل کالا توسط شما با خبر شویم.
این زمان برای سایر شهرستان ها، ۲ روز کاری است.

 

بازه های زمانی تحویل کالا

در ساعات اداری (شنبه تا چهارشنبه ساعت ۸:۳۰ الی ۱۷ و پنجشنبه ساعت ۸:۳۰ الی ۱۲) حداكثر تا ۱ ساعت پس از ثبت سفارش، از بخش فروش زینوکس با شما تماس گرفته خواهد شد.
چنانچه ثبت سفارش در ساعات غیر اداری باشد در اولین ساعات اداری روز بعد با شما تماس گرفته خواهد شد.
مدت زمان تحویل كالا در تهران بزرگ و ارومیه- در صورتی که سفارش قبل از ساعت ۱۲ ظهر باشد- بین ۲ تا ۵ ساعت پس از سفارش است. و اگر سفارش بعد از ساعت ۱۲ ظهر ثبت شده باشد در اولین ساعات اداری روز کاری بعد ارسال خواهد شد.
سفارشاتی که پنجشنبه بعد از ساعات اداری ثبت می شوند، صبح شنبه ارسال خواهند شد.
میانگین زمان تحویل برای سایر شهرستان ها حداکثر تا ۲ روز کاری بعد می باشد.
ما در حال حاضر در تعطیلات عمومی و رسمی، ارائه خدمات نداریم. بنابراین سفارشاتی که در این زمان ها ثبت می شوند در روز کاری بعدی پیگیری و متعاقبا ارسال خواهند شد.
در صورتی که کالای شما با تاخیر در ارسال همراه باشد، شما را از این مسئله از طریق ایمیل و یا پیامک باخبر خواهیم کرد

ارسال های پستی

سفارشات شهرستان ها بوسیله تیپاکس، ترمینال، باربری ها و یا پست پیشتاز ارسال خواهد شد. (سفارشاتی که آدرس تحویلشان تهران و ارومیه است نیز می توانند از این طریق کالای خود را تحویل بگیرند.)
تحویل محموله های پستی بنابر مسافت، بین ۲۴ الی ۷۲ ساعت خواهد بود.
با توجه به ارسال سفارشات شهرستانها از طریق سرویس پست، امكان تاخیرات جزئی ناشی از تاخیر در عملكرد آن شرکت وجود دارد.

ارسال های ناموفق

اگر کالای شما برایتان ارسال شده باشد و شما در مکان مشخص شده (آدرس موجود در سفارش) حاضر نباشید، مسئول ارسال برای شما نامه ای قرار داده تا شما بتوانید کالای خود را دوباره برای تحویل پیگیری نمائید.
اگر به هر دلیلی کالا به ما مرجوع شد (مثلا اشتباه بودن آدرس سفارش)، سریعا شما را از طریق ایمیل و یا پیامک باخبر خواهیم کرد. در این زمان شما می توانید سفارش خود را لغو نموده و یا ارسال مجدد کالا را از ما بخواهید. لطفا توجه داشته باشید که ما حق اخذ هزینه های ارسال دوباره ناشی از خطای مشتری (سفارش دهنده)  را برای خود محفوظ می داریم.